بهترین سایت سازهای فارسی جعفر فتحی
نوشته شده توسط : mimparvaz

 


معیارهای من برای انتخاب سایت ساز (در صورت نیاز)

از نظر من، اولین چیزی که برای انتخاب یک سایت ساز آنلاین اهمیت دارد، این است که وب سایت خود سایت ساز را بررسی کنید و ببینید که آیا آنرا می‌پسندید یا نه! مطمئن باشید اگر سایت خود آنها را نپسندید، در ابزاری که به شما ارائه خواهد شد چیزی بهتر از آن سایت عاید شما نخواهد شد.

سپس، بررسی کنید و ببینید سایت‌هایی که توسط آن سایت ساز خاص طراحی شده‌اند چه اوضاع و احوالی دارند. آیا واقعا بعنوان یک وب‌سایت می‌شود به آنها نگاه کرد یا اینکه صرفا چند صفحه ساده و بی آلایش هستند؟ همچنین این نکته هم گفتن ندارد که باید بررسی کنید و ببینید آن سایت ساز چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟

سپس باید بررسی کنید که آیا شرکت ارائه دهنده سایت ساز، آیا در موارد دیگری به جز فروش سایت ساز، شما را همراهی خواهند کرد یا نه؟ مثلا اگر نیاز داشتید تا بخش‌هایی از سایتتان را به نیروهای آن شرکت بسپارید تا برایتان توسعه دهند یا طراحی کنند، یا اگر لازم بود تا در زمینه خدماتی مثل سئو کمک بگیرید، آیا آن شرکت در آن موارد هم همراه شماست؟

بعلاوه اینکه آن شرکت با چه کیفیتی خدمات پشتیبانی ارائه می‌کند؟ و اینکه خدمات پشتیبانی خودش را به چه شکلی ارائه می‌دهد؟ آیا صرفا باید از طریق بخش پشتیبانی سایت تیکت بگذارید؟ یا اینکه اگر تلفن را بردارید و با شرکت تماس بگیرید پاسخگوی شما خواهند بود؟

خب. این معیارهایی بود که بنظر من مهم‌اند. آماده‌اید تا به سراغ معرفی ۱۰ سایت ساز برتر ایرانی برویم؟




:: بازدید از این مطلب : 686
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: